Nejčastější dotazy

Stručné informace O KRÁTKODOBÉM PODNÁJMU

 

Odpovědi na nejčastější otázky

BYDLENÍ

Jak vypadá byt, ve kterém budu bydlet?

Nabízíme pronájem plně zřízeného malého bytu s vlastní koupelnou. V bytě je kuchyňská linka, takže host si může sám vařit, případně kombinovat stravování vlastní a stravování z restaurace – obvykle si hosté předplácejí obědy a sami si zařizují snídaně a večeře. Byt je vybaven nábytkem včetně postele s polohovacím roštem, samozřejmostí jsou lůžkoviny, povlečení, ručníky atd.

Byt, který je k dispozici pro krátkodobé ubytování je v 1. NP orientovaný do zahrady s předzahrádkou. Hostům je k dispozici zahrada  i atrium.

Jak vypadá koupelna a může mi někdo pomoci se sprchováním?

Koupelna je vybavena bezbariérovým sprchovým koutem, umyvadlem, toaletou. Ve sprše i u toalety jsou namontována madla, pro sprchování je k dispozici sedátko.

STRAVA

Jak je to se stravováním?

V Zátiší máte možnost volby, můžete volit mezi plnou penzí, obědy či kombinovat vlastní vaření a návštěvu restaurace. V rámci plné penze nabízí restaurace snídani, oběd, svačinu a večeři v celkové ceně 170 Kč/den, samostatný oběd pořídíte za 100 Kč (polévka + hlavní jídlo) nebo za 90 Kč hlavní jídlo. Jídelní lístek je k dispozici na týden dopředu, můžete tak objednávat dle konkrétní nabídky. Snídani, oběd i večeři si můžete za úplatu nechat donést do bytu nebo si na ně můžete dojít do společenského sálu.

Mám dietu. Budete si s tím umět poradit?

Ano, pro restauraci pracuje nutriční sestra, která vaši dietu ohlídá. Kontaktujte nás.

SLUŽBY

Jaké další služby nabízíte?

Veškeré požadované služby domácího charakteru (vynášení koše, úklid, pomoc s přípravou snídaně či večeře, doprovod, donáška jídla či nákupu, praní prádla apod.) sjednáváte přímo s poskytovatelem skužby, kterému pak i přímo zaplatíte. Kontakt zprostedkujeme.

LÉKAŘ A ZDRAVOTNÍ PÉČE

Chodí do Zátiší lékař?

Praktický lékař u nás ordinuje jednou týdně, v pondělí dopoledne. Díky provozu sousedního Alzheimer centra mají i rezidenti k Zátiší možnost v akutních případech požádat o pomoc zdravotní sestru, která je v domě v denní i noční službě, a také pečovatelky. Ve všech ostatních případech se domlouváme individuálně, buď prostřednictvím místního lékaře, nebo voláme rychlou záchrannou službu.

Maminka je samostatná, zapomíná si jen brát léky. Můžete nám s tím pomoci?

Ano. Tuto službu zajišťují sestry domácí zdravotní péče. V případě, že máte tzv. „dohled nad užíváním léků“ indikován vaším praktickým lékařem, hradí tuto službu vaše zdravotní pojišťovna. Takovou službu je potřeba domlouvat včas, nejlépe ve spolupráci s vedoucím péče. Službu domácí zdravotní péče může předepsat pouze praktický lékař, u kterého je klient registrovaný, případně ošetřující lékař při výstupu pacienta z nemocnice (ale pouze na omezenou dobu).

Potřebujeme, aby s maminkou někdo každý den pravidelně chodil. Je to možné?

Tuto službu zajistí naše pečovatelky případně sestra domácí zdravotní péče. Vše domlouváte s poskytovatelem služby.

Jak bude host volat o pomoc?

Každý byt je standardně vybaven telefonním přístrojem, který v rámci domu volá zadarmo. Hosté tak mohou kdykoli zavolat na recepci a žádat o službu či pomoc, stejně tak může recepce pravidelně kontaktovat klienta, například denně dopoledne ve smluveném čase zkontrolovat, že je vše v pořádku a zeptat se, zda něco nepotřebuje. Stejnou službu zajistí i pečovatelka.

PLATBY

Jak se za pobyt platí? Můžeme si jej zarezervovat a pak zrušit? Kdy je rezervace závazná?

Aby se vaše rezervace stala závaznou, je potřeba uhradit 50% ceny pobytu. Zbývajících 50% ceny hradí klient nejpozději při předání bytu.

Storno podmínky jsou následující:

  • Při zrušení rezervace déle, než 30 dnů před termínem zahájení pobytu vrací zálohu v plné výši.
  • Při zrušení rezervace méně, než 30 dnů a současně déle, než 15 dnů před termínem zahájení pobytu vrací 50 % zálohy.
  • Při zrušení rezervace méně než 15 dnů před zahájením pobytu se záloha nevrací.

Jak si můžu pobyt objednat?

Kontaktujte nás, zašleme vám objednávkový formulář, který vyplníte a podepsaný nám pošlete zpět. Druhou možností je osobní vyplnění formuláře v kancelář Zátiší nebo jeho vyzvednutí a zanechání na recepci. Vaše rezervace se stane závaznou ve chvíli připsání 50% ceny pobytu na účet.

Můžeme se přijít na byt podívat předem?

Ano. Domluvte si schůzku a byt vám rádi ukážeme.

Nenašli jste, co jste hledali? Chybí vám další informace?

Potom volejte na 777 261 662 nebo pište na palkoska@zatisi.cz